Ενδιαφέροντα

Δοκίμασε αυτό το ζέσταμα 2 λεπτών πριν την επόμενη προπόνηση

Ένα δυναμικό ζέσταμα 2 λεπτών για να ξεκινήσεις με τον κατάλληλο τρόπο την προπόνησή σου

Σύμφωνα με μια έρευνα του
Journal of Strength and Conditioning Research οι δρομείς που έκαναν δυναμικό ζέσταμα κατάφεραν υψηλότερες επιδόσεις στον αγώνα τους

Κάθε μια από τις παρακάτω ασκήσεις προτείνεται για 30 δευτερόλεπτα και το σύνολο δεν πρέπει να περνάει τα 2 λεπτά. Αν έχετε χρόνο κάντε το 2-3 φορές.

Άλματα

Ξεκινήστε με τα χέρια κοντά στο σώμα και ταυτόχρονα φέρτε τα πάνω από το κεφάλι ενώ πηδάτε τόσο όσο χρειάζεται για να φέρετε τα πόδια σας σε αυτή την απόσταση. Χωρίς να σταματήσετε, επαναλάβετε την άσκηση.

Πρόσθια άλματα

Ξεκινήστε με τα χέρια και τα πόδια σας ενωμένα στο σώμα. Τεντώστε το δεξί χέρι σας ενώ προτείνετε το δεξί σας πόδι και κρατήστε το αριστερό πίσω. Μετά από λίγο αλλάξτε άκρα. Συνεχίστε για 30 δευτερόλεπτα χωρίς σταματημό.

Σκουάτ με Walkout

Κάντε σκουάτ με τα χέρια τεντωμένα μπροστά και τα πόδια ανοιγμένα στο πλάτος των ώμων. Κάντε ένα βαθύ κάθισμα βάζωντας τους γοφούς πίσω και χαμηλώστε το σώμα σας όσο το δυνατόν περισσότερο κρατώντας το στήθος σας σε τεντωμένη στάση. Αρχίστε να χαμηλώνετε και τοποθετήστε τα χέρια σας στο έδαφος και ξεκινήστε να πηγαίνετε μπροστά μέχρι το σώμα σας να δημιουργήσει μια σανίδα. Μόλις το κάνετε, είναι η ώρα να κάνετε το αντίστροφο. Ξεκινήστε από τη στάση της σανίδας και επιστρέψτε από εκεί που ξεκινήσατε. Επανλάβετε για 30 δευτερόλεπτα.

Από τα πόδια στα χέρια

Ξεκινήστε από μια στάση πους απ με τα χέρια σας σε μεγαλύτερη απόσταση από αυτή των ώμων σας. Χρησιμοποιήστε τους γλουτούς και τους κοιλιακούς σας για να κρατήσετε το σώμα σας σε αυτή τη στάση. Όσο διατηρείτε το σώμα σας σε ευθεία, φέρτε το δεξί σας πόδι μπροστά μέχρι λίγο πιρν το δεξί σας χέρι και κρατήστε το εκεί για 5 δευτερόλεπτα. Στη συνέχεια επιστρέψτε στην αρχική σας στάση και δοκιμάστε την άσκηση με το άλλο σας άκρο. Επαναλάβετε για 30 δευτερόλεπτα.

runnersworld.com

επιμέλεια: runningpress.gr

Tags
Show More

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Close