Home / Home / Χειμώνας, μια καλή ευκαιρία για προετοιμασία και ξεκούραση…

Χειμώνας, μια καλή ευκαιρία για προετοιμασία και ξεκούραση…

Αφού οι αγώνες δεν είναι το «επίκεντρο» μας, μπορούμε να μειώσουμε λιγάκι τα εβδομαδιαία χιλιόμετρα και να δώσουμε μια ανάσα στο σκελετικό μας σύστημα! Πάντα χρειάζεται μια φάση αποφόρτισης των οστών, ώστε να μη τραυματίζονται μετά από συνεχή επιβάρυνση! 

Γράφει η Γλυκερία Τζιτζιά
Η αλήθεια είναι πως οι αγώνες ορεινού τρεξιματος μειώνονται πλησιάζοντας το χειμώνα. Τα βουνά είναι χιονισμένα και έτσι δημιουργούν δύσκολες και απρόσιτες συνθήκες για την διεξαγωγή αγώνων. Αυτό σημαίνει πως ίσως ήρθε η ώρα να ξεκουραστούμε!…και να αναδιοργανωθούμε για την ερχόμενη ανοιξιάτικη αγωνιστική σεζόν! Θα το έχετε παρατηρήσει άλλωστε, οι περισσότεροι αγώνες ορεινού τρεξιματος ξεκινούν το Μάρτιο και συνεχίζουν ως τον Αύγουστο-Σεπτέμβριο. Μια τόσο μεγάλη αγωνιστική σεζόν όπως αυτή της άνοιξης-καλοκαίρι πρέπει να μας βρει προετοιμασμένους! Και πως θα γίνει αυτό; Μα φυσικά με τη «δουλειά» που θα κάνουμε το χειμώνα.
Αφού οι αγώνες δεν είναι το «επίκεντρο» μας, μπορούμε να μειώσουμε λιγάκι τα εβδομαδιαία χιλιόμετρα και να δώσουμε μια ανάσα στο σκελετικό μας σύστημα! Πάντα χρειάζεται μια φάση αποφόρτισης των οστών, ώστε να μη τραυματίζονται μετά από συνεχή επιβάρυνση!
Επίσης, μπορούμε να αναπληρώσουμε αυτά τα μειωμένα χιλιόμετρα με εναλλακτικές μορφές άσκησης, όπως η μυική ενδυνάμωση, το ποδήλατο, το ελλειπτικό, το κολύμπι. Είναι καλό να τροφοδοτούμε όλες τις μυϊκές μας ομάδες, πέραν αυτών που χρησιμοποιούμε στο τρέξιμο. Έτσι, πετυχαίνουμε να έχουμε ένα πιο «ανθεκτικό» μυικό σύστημα, το οποίο μπορεί να αποσβέσει παραπάνω φορτία.
Είναι η κατάλληλη ώρα να ξεκουραστούμε και να απολαύσουμε το καλό φαγητό και τις εξόδους μας! Όλοι λίγο πολύ στερούμαστε κάτι από τις καθημερινές απολαύσεις, ώστε να κρατήσουμε την απόδοση μας πιο υψηλή! Ένα από τα πράγματα που προσέχουμε είναι η διατροφή μας, ειδικά πριν από αγώνες. Τώρα, λοιπόν, που δεν έχουμε ιδιαίτερους αγωνιστικούς στόχους, μπορούμε να απολαύσουμε λίγο παραπάνω φαγητό, μιας που και να αυξηθεί λίγο το βάρος μας, δε θα μας επηρεάσει!
Είναι πολύ σημαντικό να αφήνουμε τον εαυτό μας «διψασμένο»! Να δημιουργούμε μια σχέση αγάπης με το τρέξιμο, και να του δίνουμε χρόνο να εξελιχθεί μαζί μας. Ο χειμώνας είναι η καλύτερη περίοδος να «ξεκουράσουμε» αυτή τη σχέση, να απολαύσουμε την καλή παρέα, τις γιορτές, τις στιγμές με τους ανθρώπους μας και φυσικά να γνωρίσουμε κι άλλες πολύ εποικοδομητικές μορφές άσκησης!

Check Also

Santa Run 2017 Βριλήσσια: Τα αποτελέσματα του αγώνα

Δείτε τα αποτελέσματα από το Santa Run 2017 που πραγματοποιήθηκε στα Βριλήσσια Αποτελέσματα δρόμου 5km, …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *