HomeΕνδιαφέροντα

Φθινόπωρο : Μικροί- μεγάλοι μπαίνουν σε ‘’τάξη’’

Το καλοκαίρι πέρασε και εκτός από όμορφες αναμνήσεις άφησε πίσω του περιττά κιλά, εξάντληση και αρκετές διατροφικές ελλείψεις. Ευκαιρία να κάνεις ένα διατροφικό ρετούς!

Γράφει η Ολγα Κατσαρού, Διαιτολόγος- Διατροφολόγος

Ξεκίνα με τι άλλο…ένα καλό πρωινό!

Ήρθε η ώρα να ξεχάσουμε τον μπουφέ του ξενοδοχείου των διακοπών μας ή τα γρήγορα πρωινά με τις σφολιάτες και τα κρουασάν και να επιστρέψουμε στις υγιεινές μας συνήθειες! Ένα γάλα ή γιαούρτι με βρόμη, ξηρούς καρπούς και φρούτα είναι ο καλύτερος τρόπος να ξυπνήσεις το σώμα σου. Αν δεν είσαι φίλος των γαλακτοκομικών μπορείς απλά να φτιάξεις ένα τοστ με τυρί- γαλοπούλα και ψωμί ολικής άλεσης μαζί με έναν φυσικό χυμό. Ένα καλό πρωινό θα σε γεμίσει ενέργεια για να καταφέρεις να βγάλεις εις πέρας την απαιτητική σου καθημερινότητα.

Μην αγνοείς τη γλυκόζη σου!

Κάθε τρείς ώρες η  γλυκόζη σου πέφτει κάτω από τα φυσιολογικά όρια και το στομάχι σου αρχίζει να βρυχάται. Βάλε τα σνακ ξανά στο πρόγραμμα. Πολλές ήταν οι φορές το καλοκαίρι που καθόσουν με τις ώρες στη παραλία νηστική/ός και η επιστροφή ήταν πάντα δραματική αφού κατέληγες να τρως μεγαλύτερη ποσότητα από τι θα έπρεπε. Τα περιβόητα συχνά και μικρά γεύματα θα σε σώσουν από τα άσκοπα τσιμπολογήματα και από τις ‘’ότι βρω μπροστά μου’’ επιλογές.

Keep it fit!

Βάλε την άσκηση στην καθημερινότητα σου. Αν το καλοκαίρι είχες παραμελήσει την δραστηριότητα σου ξεκίνησε ξανά δυναμικά. Βάλε μικρούς εφικτούς στόχους και πέτυχε τους. Η άσκηση θα σου ανεβάσει τη διάθεση και θα διώξει τη φθινοπωρινή μελαγχολία. Αν δεν είσαι του γυμναστηρίου ένα καθημερινό χαλαρό περπάτημα ή μια βόλτα με το ποδήλατο είναι ότι πρέπει για να κρατηθείς σε φόρμα.

Για μια φρέσκια ημέρα!

Μην ξεχνάς σε κάθε γεύμα σου να έχεις μια μερίδα φρέσκιας τροφής. Ένας φρεσκοστυμμένος χυμός το πρωί, φρούτα φρέσκα ή αποξηραμένα στα ενδιάμεσα γεύματα και πάντα σαλάτα συνοδευτική στα κυρίως γεύματα σε γεμίζει βιταμίνες και κάνει τον οργανισμό σου ασπίδα ενάντια στις φθινοπωρινές ιώσεις.

Set goals!

Θέσε στόχους που αφορούν την υγεία και τη θρέψη σου. Το αποτέλεσμα θα είναι πιο ικανοποιητικό από το να βάλεις στόχο την απώλεια κιλών. Κλείσε τα αυτιά σου σε υποσχέσεις του τύπου ΄΄1 κιλό τη μέρα΄΄ το μόνο που θα καταφέρεις είναι να βάλεις σε κίνδυνο την υγεία σου και να επιβραδύνεις ακόμα πιο πολύ τον μεταβολισμό σου. Τίποτα δεν μπορεί να γίνει από την μια μέρα στην άλλη και τίποτα δεν μπορεί να γίνει χωρίς παραστρατήματα και απώλειες. Αφήνουμε τον εαυτό μας να κάνει μικρά λάθη και παρασπονδίες γνωρίζοντας όμως πως την επόμενη μέρα θα γυρίσουμε πίσω στις υγιεινές μας συνήθειες.

Tags
Show More

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Close