Home / Home / Πώς να μην κουράζεσαι νωρίς στο τρέξιμο
Muscular young man taking breath after his run. African male athlete outdoors with copy space. Male runner relaxing after running exercise.

Πώς να μην κουράζεσαι νωρίς στο τρέξιμο

Δείτε κάποιους πολύ απλούς τρόπους για να βελτιώσετε την αντοχή σας

 

Ακολούθα το παράδειγμα των κορυφαίων δρομέων: «Συνήθως ξεκινούν τον αγώνα τους σε χαλαρό ρυθμό» λέει ο Andrew Kastor, προπονητής. Ετσι, στον επόμενο αγώνα, δοκίμασε τη στρατηγική «κανόνας των τριών».

Θεώρησε λοιπόν το πρώτο τρίτο του αγώνα ως προθέρμανση, θα πρέπει να μπορείς εύκολα να μιλάς όσο τρέχεις. Στο δεύτερο κομμάτι, αύξησε το ρυθμό σου στην επιθυμητή ταχύτητα. Στο τελευταίο, διατήρησε αυτήν την ταχύτητα ή αύξησέ την.

«Αν δεν έχεις δυνάμεις να κάνεις τίποτα από τα δύο, τότε έχεις ξεκινήσει υπερβολικά γρήγορα» λέει ο Kastor. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις μετρητή καρδιακών σφυγμών, ωστόσο αυτό δεν θα βοηθήσει και πολύ στα 5 χιλιόμετρα. «Αυτό συμβαίνει γιατί το σώμα σου είναι πιο αποτελεσματικό σε μεγάλες αποστάσεις κι έτσι ο καρδιακός σου σφυγμός μπορεί να μην αυξομειώνεται ακόμα κι αν επιταχύνεις» λέει ο Kastor.

Το καλύτερο όλων είναι να βρεις την ιδανική σου ταχύτητα μέσω των αισθήσεων κι όχι μέσω αριθμών.

 

menshealth.gr

Check Also

Το 2ο Veikou Trail «τρέχει» και στην κοινωνική προσφορά!  

  Με την πεποίθηση ότι το τρέξιμο μπορεί να γίνει φορέας κοινωνικής συνεισφοράς αλλά και …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *