HomeΕνδιαφέροντα

Πρέπει να γυμνάζεστε περισσότερο ; Δώστε προσοχή στα σημάδια

Αν βιώνετε τα παρακάτω σημάδια τότε αυτό ίσως είναι μήνυμα ότι το σώμα σας έχει ανάγκη περισσότερης άσκησης και δραστηριότητας.

1. Συνεχές αίσθημα κόπωσης

Αν ακόμη και μετά από πολλές ώρες ύπνου αισθάνεστε ότι σας λείπει ύπνος θα σας ανακούφιζε ένας περίπατος. Μελέτη που εκπονήθηκε από ερευνητές στο Πανεπιστήμιο της Τζόρτζια καταδεικνύει ότι μόλις 20 λεπτά ήπιας αεροβικής άσκησης τρεις φορές την εβδομάδα αυξάνει τα επίπεδα ενέργειας κατά 20%.

2. Βιώνετε πόνο χωρίς εμφανή λόγο

Ένας περίπατος όπως και η ήπια αεροβική άσκηση θα συμβάλλει στην υποχώρηση του πόνου

3. Διανύετε περίοδο έντονου άγχους

Τόσο το περπάτημα, όσο και το τρέξιμο αλλά και οι ασκήσεις με βάρη μειώνουν τα επίπεδα του στρες σε σημαντικό βαθμό.

4. Οι ορμόνες σας έχουν απορρυθμιστεί

Η ενασχόληση με την γυμναστική μπορεί να συμβάλλει καθοριστικά στην ρύθμιση του ορμονικού συστήματος σε συνέργεια με ισορροπημένη διατροφή

5. Έχετε συχνές κρίσεις δυσπεψίας

Η αεροβική γυμναστική επιταχύνει τον ρυθμό της αναπνοής και τον καρδιακό παλμό, παράγοντες που προωθούν τη συστολή των μυών του γαστρεντερικού.

6. Έχετε άσχημη ποιότητα ύπνου

Μελέτη που δημοσιεύεται στην επιθεώρηση Sleep Medicine δείχνει ότι η συστηματική άσκηση βοηθά και στην αντιμετώπιση της αϋπνίας.

 

Tags
Show More

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Close