Home / Θέματα Cycling / Ποδήλατο και κρύωμα; Πως οι μπορούν οι ποδηλάτες να το αποφύγουν.

Ποδήλατο και κρύωμα; Πως οι μπορούν οι ποδηλάτες να το αποφύγουν.

Υπάρχουν πολλές θεωρίες γύρω από το πώς να αποτρέψουμε και να αντιμετωπίσουμε το κοινό κρυολόγημα, αλλά ποιες, αν υπάρχουν, είναι αλήθεια;

Σύμφωνα με τον Mike Gleeson, καθηγητή βιοχημείας άσκησης στο Πανεπιστήμιο Loughborough, οι αθλητές δεν διατρέχουν απαραιτήτως μεγαλύτερο κίνδυνο να προκαλέσουν κρυολόγημα – «εκτός αν ο αθλητής συμμετέχει σε μια πολύ παρατεταμένη, κουραστική προπόνηση αντοχής ή ανταγωνιστικό γεγονός, όταν το ανοσοποιητικό σύστημα καταστεί προσωρινά καταβεβλημένο και αυτό μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο κρυολογήματος. «

Κατά τη διάρκεια μιας ιδιαίτερα σκληρής εβδομάδας προπόνησης, και ειδικά μετά από εξαντλητικά sessions, είστε πιο επιρρεπείς σε κρύο.

Εάν είναι δυνατόν, περάστε τις ώρες μετά τη σκληρή προπόνηση μακριά από οποιονδήποτε με κρυολόγημα και βεβαιωθείτε ότι διατηρήστε ζεστός και στεγνός κατ ‘ευθείαν μετά τη βόλτα σας.

Τι γίνεται με το κρύωμα; Ένας ποδηλάτης είναι εντάξει να συνεχίσει την προπόνηση εάν τα συμπτώματα είναι πάνω από το λαιμό, ενώ θα πρέπει να σταματήσετε εάν είναι κάτω από τον αυχένα. Ωστόσο, αυτό εξαρτάται από το επίπεδο στο οποίο προπονήστε.

«Για τους ανθρώπους που δεν είναι επαγγελματίες αθλητές, είναι λογικό να αποφεύγουν κάθε σκληρή άσκηση όταν αρχίζουν τα συμπτώματα του κρυολογήματος», λέει ο Gleeson, «και μόνο να ξαναρχίσει η σκληρή άσκηση όταν τα συμπτώματα αρχίσουν να βελτιώνονται. Δεν είναι απαραίτητο να σταματήσει η άσκηση εντελώς, αλλά κάθε εξάσκηση πρέπει να είναι μικρότερη και λιγότερο έντονη από το συνηθισμένο.»

Θεραπεία και αποφυγή κρυολογήματος: τα απαραίτητα

-Μειώστε την έκθεση μετά από σκληρή προπόνηση
-Τρώτε φρούτα και προβιοτικά
-Τα συμπληρώματα βιταμίνης D3 και βιταμίνης C μπορούν να βοηθήσουν στην πρόληψη κρυολογήματος
-Εξετάστε το ενδεχόμενο λήψης συμπληρώματος ψευδαργύρου όταν κρυώνετε
-Κοιμηθείτε τουλάχιστον 7 ώρες

Κοιμηθείτε καλύτερα, οδηγήστε πιο γρήγορα

Μέχρι να συνειδητοποιήσετε ότι έχετε κρυολογήσει, το σώμα σας καταπολεμά ήδη τη λοίμωξη, έτσι ώστε η κατάθλιψη του ανοσοποιητικού σας συστήματος μέσω της σκληρής προπόνησης να παρατείνει τη μόλυνση.
Χρειάζεται συνήθως μια εβδομάδα ή δύο για να ανακάμψει από ένα κρύο. Ορισμένα συμπληρώματα έχουν αποδειχθεί ότι μειώνουν τη διάρκεια και τη σοβαρότητα των συμπτωμάτων.

«Το συμπλήρωμα ψευδαργύρου και τα βότανα όπως ηechinacea   μπορεί να είναι αποτελεσματικά», προτείνει ο Gleeson.

 

Fruit snacks help to keep your vitamin and mineral intake topped up how to avoid a cold

Πως να διώξετε το κρύωμα

Τα σνακ φρούτων συμβάλλουν στη διατήρηση της πρόσληψης βιταμινών και ανόργανων συστατικών, τα οποία μπορούν να κρατήσουν κρυολογήματα στον οργανισμό.

Υπάρχουν αποδεδειγμένες θεραπείες για την πρόληψη ενός κρυολογήματος; «Η τακτική κατάποση προβιοτικών, φρούτων, βιταμινών C και συμπληρωμάτων βιταμίνης D3 μπορεί να μειώσει τη συχνότητα εμφάνισης των λοίμωξης σε άτομα με υψηλή ενεργητικότητα», εξηγεί ο Gleeson.

Ως ποδηλάτης, μπορείτε επίσης να μειώσετε τις πιθανότητές σας να «αρπάξετε» κρύωμα, αποφεύγοντας τους άρρωστους ανθρώπους, τους πολυσύχναστους χώρους, τα παιδιά και τα μολυσμένα αντικείμενα και εφαρμόζοντας καλή προσωπική υγιεινή », λέει ο Gleeson.

Γενικά φροντίζετε τον εαυτό σας με το φαγητό και την ανάπαυση σωστά είναι επίσης σημαντικό. Ο Gleeson συμβουλεύει: «Να καταναλώνετε επαρκή ενέργεια με τη μορφή υδατανθράκων, πρωτεϊνών και μικροθρεπτικών συστατικών, να έχετε αρκετό ύπνο [τουλάχιστον επτά ώρες τη νύχτα] και να ελαχιστοποιείτε άλλες πηγές ζωτικού στρες».

Βασικά σημεία για τη θεραπεία και την αποφυγή κρυολογήματος

Do: παραμείνετε ενυδατωμένοι. Το λεμφικό σύστημα μεταφέρει κύτταρα του ανοσοποιητικού συστήματος γύρω από το σώμα, ενώ η βλέννα προστατεύει τα ρινικά, στοματικά και εντερικά υλικά από μόλυνση. Και οι δύο χρειάζονται νερό για να το κάνουν.

Κοιμηθείτε τουλάχιστον επτά ώρες τη νύχτα. Ο ύπνος είναι απαραίτητος για την αποκατάσταση και την ανοσοποιητική υγεία. τόνισε και δεν μπορεί να καταπολεμήσει τη λοίμωξη.

Do: να πλένετε τα χέρια τακτικά, ειδικά πριν φάτε. Αποφύγετε να αγγίζετε το στόμα, τα μάτια και τη μύτη για να σταματήσετε να εισέρχονται οι ιοί σας στο σώμα σας.

Do: να μειώσετε άλλους παράγοντες πίεσης της ζωής όταν βρίσκεστε σε σκληρή προπόνηση για να περιορίσετε τη συνολική πίεση στο σώμα σας. Όλα τα είδη άγχους επηρεάζουν την ικανότητα του ανοσοποιητικού σας συστήματος να καταπολεμά τις λοιμώξεις.

Do: κάντε μια διατροφή πλούσια σε φρούτα, λαχανικά και υγιή λίπη για να εξασφαλίσετε άφθονη πρόσληψη μικροθρεπτικών συστατικών. Αυτό θα κρατήσει το ανοσοποιητικό σας σύστημα με πλήρη δύναμη και θα σας βοηθήσει να ανακτήσετε από την άσκηση.

Don’t: βαρεθείτε σκληρά και μακρύτερα αμέσως μετά από μια πτήση. Δώστε στο σώμα σας την ευκαιρία να καταπολεμήσει κάθε κρύωμα στον οποίο εκτέθηκε.

Don’t: Εάν η θερμοκρασία του πυρήνα πέσει κατά τη διάρκεια της εκπαίδευσης, είναι πιθανότερο να αρρωστήσετε. Χρησιμοποιήστε ένα κασκόλ.
Πηγή: cyclingweekly.com
Επιμέλεια: runningpress.gr

Check Also

Συχνά λάθη στη χρήση του παλμογράφου

Οι ζώνες καρδιακής συχνότητας και ο παλμογράφος είναι δύο εξαιρετικά εργαλεία για όποιον θέλει να …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *